Senaste Kommentarer

Top Commenters

Superbowl #45

Inlägg av Måns Lindén den 10 februari 2010 i

Onyanserat

I vanlig ordning hade jag ambitionen att se årets Super Bowl och i vanlig ordning somnade jag i halvtid och fick se resten dagen efter. Tyvärr får vi inte se reklamfilmerna under sändningen vilket ju faktiskt är en stor del av upplevelsen då företagen alltid släpper sina prestigeproduktioner under just Super Bowl. I år kostade dock en 30 sekunders-spot 2.8 miljoner dollar, och då gäller det att ”tänka smart” och ”hålla nere produktionskostnaderna” som mina projektledare brukar säga. Nedan är två exempel där jag tycker att man har gjort just det:


Skrivet av Måns Lindén

Gillar rockmusik, konfetti och kulörta lyktor. Tittar gärna på premiumkanalernas serieutbud, skräckfilm och amerikansk independent. Medverkar med jämna mellanrum i Sveriges Radios PP3 med den föga blygsamma titeln "filmexpert".

Är du också onyanserad? Dela med dig.
bloglovin
  • Christian Eklöw

    Google reklamen är blande det bästa jag sett på länge.

Fler onyanserade inlägg